Buch, Englisch, Band 2/1 & 2/2, 900 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm
Proceedings of the 14th Eurasia Business and Economics Society Conference
Buch, Englisch, Band 2/1 & 2/2, 900 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm
Reihe: Eurasian Studies in Business and Economics
ISBN: 978-3-319-22706-1
Verlag: Springer
This set of two volumes features selected, peer-reviewed articles from the 14th Eurasia Business and Economics conference held in Barcelona, Spain, in October 2014. The first volume presents latest research breakthroughs in the areas of Accounting, Corporate Governance, Finance and Banking, Institutional and International Economics, and Regional Studies. The second volume focuses on General Management, Human Resource Management, Marketing, SMEs, and Entrepreneurship. The contributors are both distinguished and young scholars from different institutions. The combination of eclectic methodologies and research from all across the World makes this collection a must-have for researchers interested in current developments in their field.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Bankwirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Regionalwissenschaften, Regionalstudien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen Betriebliches Rechnungswesen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Kleine und Mittlere Unternehmen
Weitere Infos & Material
Vol. 1: Accounting & Corporate Governance.- Finance & Banking.- Economics.- Regional Studies.- Vol. 2: Management.- Marketing.- SMEs and Human Resources.