Buch, Englisch, 266 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 412 g
Influence of Power Centers
Buch, Englisch, 266 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 412 g
ISBN: 978-0-367-76392-3
Verlag: Routledge India
This book will be of interest to students, teachers and researchers of education, higher education, economics, governance and public administration, and development studies. It will also be useful to educationists and experts, education administrators, policymakers, bureaucrats and the governing bodies of higher education institutions.
Zielgruppe
Postgraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Wirtschaftspolitik, politische Ökonomie
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Verwaltungswissenschaft, Öffentliche Verwaltung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungswesen: Organisation und Verwaltung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Wirtschafts- und Finanzpolitik
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Regionalwissenschaften, Regionalstudien
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Studien zu einzelnen Ländern und Gebieten
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Universitäten, Hochschulen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Philosophie der Erziehung, Bildungstheorie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Berufe, Ausbildung, Karriereplanung
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Stadt- und Regionalsoziologie
Weitere Infos & Material
1. Introduction 2. Apex Institutional Structure and Governance Bodies 3. University Governance 4. Governance at the College Level 5. Issues and Challenges of Teachers 6. Private Higher Education 7. Financing of Higher Education 8. Students’ Experiences 9. Governance Conundrum: Higher Education Scenario 10. Conclusion. Appendices