Buch, Englisch, 312 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 410 g
Reihe: Worlds of Consumption
Buch, Englisch, 312 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 410 g
Reihe: Worlds of Consumption
ISBN: 978-1-349-34388-1
Verlag: Palgrave Macmillan US
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume Geschichte: Ereignisse und Themen
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume Geschichte einzelner Länder Amerikanische Geschichte Regionalgeschichte der USA: Einzelne Staaten, Städte
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume Geschichte einzelner Länder Europäische Länder England, UK, Irland: Regional & Stadtgeschichte
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume Deutsche Geschichte
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Kultur- und Ideengeschichte
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume Europäische Geschichte
Weitere Infos & Material
The Origins of Marketing and Market Research: Information, Institutions, and Markets; H.Berghoff, P.Scranton & U.Spiekermann Selling Indian Indigo in Traditional and Modern European Markets, 1780–1910; A.Engel 'Cotton Guessers': Crop Forecasters and the Rationalizing of Uncertainty in American Cotton Markets, 1890–1905; J.L.Pietruska Mail-Order Doctors and Market Research, 1890–1930; D.J.Robinson Making Metropolitan Markets: Information, Intermediaries, and Real Estate in Modern Paris; A.M.Yates Introducing Small Firms to International Markets: The Debates over the Commercial Museums in France and Germany, 1880–1910; S.A.Marin Making the Ledgers Talk: Customer Control and the Origins of Retail Data Mining, 1920–1940; J.Lauer Markets, Consumers, and the State: The Uses of Market Research in Government and the Public Sector in Britain, 1925–1955; S.Schwarzkopf Mrs. Housewife and the Ad Men: Advertising, Market Research, and Mass Consumption in Postwar Britain; S.Nixon Subliminal Seduction: The Politics of Consumer Research in Post–World War II America; K.Lipartito Gender Realignment: The Design and Marketing of Gas Stations for Women; G.Donofrio The Bad Science and the Black Arts: The Reception of Marketing in Socialist Europe; P.H.Patterson