Buch, Englisch, 164 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 236 g
A Cultural Studies Analysis
Buch, Englisch, 164 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 236 g
ISBN: 978-3-319-83712-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Freizeitsoziologie, Konsumsoziologie, Alltagssoziologie, Populärkultur
Weitere Infos & Material
Introduction: Martians and MarketingChapter 1: The Semiotics of Marketing: Selling with SignsChapter 2: A Psychoanalytic Approach to MarketingChapter 3: Sociological Theory: The Group SellsChapter 4: Marxism and MarketingChapter 5: The Anthropology of MarketingChapter 6: Marketing Memes: Antiquity and ModernityChapter 7: Marketing the SelfChapter 8: Marketing Something: Advertising Cruise TourismChapter 9: Marketing the President: Political MarketingChapter 10: Marketing to MillenialsChapter 11: Marketing and Social MediaChapter 12: Marketing Countries: Selling the USAChapter 13: Marketing TheoryChapter 14: Ernest Dichter’s The Strategy of DesireCoda: Marketing and Martians




