Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 341 g
Advanced Mobile-Sensing Concepts and Applications
Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 341 g
Reihe: T-Labs Series in Telecommunication Services
ISBN: 978-3-030-68842-4
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Nachrichten- und Kommunikationstechnik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Bildsignalverarbeitung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Mensch-Maschine-Interaktion
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Künstliche Intelligenz
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Introduction.- Part I. Mobile Sensing and Personality.- Chapter 2. Overview.- Chapter 3. Related Work.- Chapter 4. TYDR – Track Your Daily Routine.- Chapter 5. Smartphone Usage Frequency and Duration in Relation to Personality Traits.- Chapter 6. Interim Conclusions for Part I: Privacy-aware Mobile Sensing in Psychoinformatics.- Part II. Mobile Sensing in Ubiquitous Social Networking.- Chapter 7. Overview.- Chapter 8. Related Work.- Chapter 9. SimCon – A Concept for Contact Recommendations.- Chapter 10. Similarity Estimation.- Chapter 11. MobRec – Mobile Platform for Decentralized Recommender Systems.- Chapter 12. GroupMusic – Recommender System for Groups.- Chapter 13. Interim Conclusions for Part II: Advancing Ubiquitous Social Networking Through Mobile Sensing.- Part III. Conclusions and Outlook.- Chapter 14. Conclusions.- Chapter 15. Outlook.