Buch, Englisch, 194 Seiten, Book, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 2703 g
ISBN: 978-3-658-17253-4
Verlag: Springer
These proceedings focus on selected aspects of the current and upcoming trends in business communication. In detail the included scientific papers analyse and describe communication processes in the fields of sports, finance, culture, politics, brand management and corporate communications. The variety of the papers delivers added value for both scholars and practitioners. This book is the documentation of the symposium “Trends in Business Communication”, which took place at the University of Applied Sciences in Kufstein, Tyrol.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Kommunikation und Partizipation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
Weitere Infos & Material
Trends in Business Communication from Different Perspectives.- Political Communication, Investor Relations, PR in sports, Communication with and for Refugees.- Successful Communication of Medium Sized Companies and More.