Baudrillard | The Consumer Society | Buch | 978-1-4739-8238-3 | sack.de

Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 374 g

Reihe: Published in association with Theory, Culture & Society

Baudrillard

The Consumer Society

Myths and Structures
1. Auflage 2016
ISBN: 978-1-4739-8238-3
Verlag: SAGE Publications Ltd

Myths and Structures

Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 374 g

Reihe: Published in association with Theory, Culture & Society

ISBN: 978-1-4739-8238-3
Verlag: SAGE Publications Ltd


Jean Baudrillard's classic text was one of the first to focus on the process and meaning of consumption in contemporary culture. Originally published in 1970, the book makes a vital contribution to current debates on consumption.

The book includes Baudrillard's most organized discussion of mass media culture, the meaning of leisure, and anomie in affluent society. A chapter on the body demonstrates Baudrillard's extraordinary prescience for flagging vital subjects in contemporary culture long before others.

This English translation begins with a new introductory essay.

Baudrillard The Consumer Society jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.