Media, Race, Economics
Buch, Englisch, 133 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 323 g
ISBN: 978-3-031-26548-8
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftsgeschichte
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Wohlfahrtsökonomie
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Wirtschaftsgeschichte
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Introduction.- Chapter 2. Propaganda Versus Economics: Constructing a Myth.- Chapter 3. Buying Power Not Protest: The Myth Prevents Unrest.- Chapter 4.The Myth’s “BIG THREE” Modern Purveyors: Reviewing Selig, Nielsen, McKinsey & Co.- Chapter 5. The Myth at. Play: A Most Suitable Environment.- Chapter 6. Cryptoganda: The Newest Bottle for Very Old Brandy.- Chapter 7.Freedom Was the Call But “Instead They Got a Bank!”.- Chapter 8.Conclusion: Policy and Organization Versus Economics.