Buch, Englisch, 196 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 320 g
The Meaning and Relevance of Openness
Buch, Englisch, 196 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 320 g
Reihe: Forschungs-/Entwicklungs-/Innovations-Management
ISBN: 978-3-8349-3153-5
Verlag: Gabler Verlag
Zielgruppe
Researchers and students in the fields of innovation management, open innovation, user innovation and open source software
managers looking for new opportunities to combine open product development with value capture for their company
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
Weitere Infos & Material
The Open Design Landscape; Open Design of Tangible Goods: A Comparative Case Study; The Meaning of Openness is not Trivial; How Openness Impacts Developer’s Satisfaction and their Contribution