Baker | The Marketing Manual | Buch | 978-1-138-44099-9 | sack.de

Buch, Englisch, 288 Seiten, Format (B × H): 254 mm x 197 mm, Gewicht: 730 g

Baker

The Marketing Manual


1. Auflage 2017
ISBN: 978-1-138-44099-9
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Buch, Englisch, 288 Seiten, Format (B × H): 254 mm x 197 mm, Gewicht: 730 g

ISBN: 978-1-138-44099-9
Verlag: Taylor & Francis Ltd


The Marketing Manual is a step-by-step guide to solving your marketing problem. Through questions, practical examples and mini-case studies, this book demonstrates how to prepare your marketing plan. The Marketing Manual addresses the 3 fundamental questions facing the business planner: where are we now? where do we want to go? how do we get there? The workbook elaborates on these essential questions helping you to address your own marketing problem and work through to the preparation of an operational marketing plan.

Baker The Marketing Manual jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1 Strategic marketing planning; Chapter 2 Problem solving and decision making; Chapter 3 Developing a marketing orientation; Chapter 4 Marketing and competitive success; Chapter 5 The marketing appreciation; Chapter 6 Where do we want to go?; Chapter 7 How do I get there?; Chapter 8 How will I know when I've arrived?;


Michael J. Baker



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.