Buch, Englisch, 217 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 413 g
The Lived Experience of Online Debate
Buch, Englisch, 217 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 413 g
Reihe: Political Campaigning and Communication
ISBN: 978-3-030-65220-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Kommunikation und Partizipation
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Digitale Medien, Internet, Telekommunikation
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Internationale Beziehungen Europäische Union, Europapolitik
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
Weitere Infos & Material
1.Introduction.- 2.The internet, social media, and politics.- 3.Human factors.- 4.Behaviour.- 5.Belief, identity, and the presentation of self.- 6.Crosstalk: Emotion and misunderstanding in online debate.- 7.Self-understanding of participation.- 8.Perceptions of efficacy.- 9.Experience of major UK debates.- 10.Into the labyrinth: Media through a social media lens.- 11.Conclusion.