Badenhorst-Weiss / Rudansky-Kloppers / Erasmus | Business Cases | Buch | 978-0-19-040492-5 | sack.de

Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 168 mm x 239 mm, Gewicht: 358 g

Badenhorst-Weiss / Rudansky-Kloppers / Erasmus

Business Cases


2. Auflage 2016
ISBN: 978-0-19-040492-5
Verlag: Oxford University Press, USA

Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 168 mm x 239 mm, Gewicht: 358 g

ISBN: 978-0-19-040492-5
Verlag: Oxford University Press, USA


What is the business model for low-cost airlines? What can a SWOT analysis teach us about the beer war in South Africa? How does changing labour legislation affect staffing decisions. Business cases 2e is a case study book which is complementary to the Introduction to Business Management product suite (including Multiple Choice Questions for Introduction to Business Management). The cases illustrate how business management theory is applied to local organisations. This holistic
approach exposes students to the important aspects of owning and managing a business, especially in the South African context. Business cases 2e is written for first-year Business Management students who are studying towards a degree or diploma. It may be used to accompany any introductory business
management textbook.

Badenhorst-Weiss / Rudansky-Kloppers / Erasmus Business Cases jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.