Arnold / Dörnyei / Pugliese | The Principled Communicative Approach | Buch | 978-3-85272-938-1 | sack.de

Buch, Englisch, 148 Seiten, PB, Format (B × H): 142 mm x 125 mm, Gewicht: 91 g

Reihe: The Resourceful Teacher Series

Arnold / Dörnyei / Pugliese

The Principled Communicative Approach

Seven criteria for success
Erscheinungsjahr 2012
ISBN: 978-3-85272-938-1
Verlag: Helbling

Seven criteria for success

Buch, Englisch, 148 Seiten, PB, Format (B × H): 142 mm x 125 mm, Gewicht: 91 g

Reihe: The Resourceful Teacher Series

ISBN: 978-3-85272-938-1
Verlag: Helbling


The Principled Communicative Approach offers a fresh take on communicative language teaching, based on cutting-edge research in psychology and linguistics. The Principled Communicative Approach integrates scientific discoveries with the accumulated experience of classroom practitioners. In this book the three renowned authors propose seven key principles that underlie effective communicative teaching, and then illustrate these principles with 75 practical classroom activities. The Principled Communicative Approach is a unique blend of theory embedded in practice, providing excellent resource material for the classroom that students will find motivating and very rewarding, but also useful information for teachers to keep up with the latest developments in the field.

Arnold / Dörnyei / Pugliese The Principled Communicative Approach jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.