Buch, Englisch, 110 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 354 g
Reihe: EAI/Springer Innovations in Communication and Computing
Utilizing Game Theoretic Models to Characterize Challenging Scenarios
Buch, Englisch, 110 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 354 g
Reihe: EAI/Springer Innovations in Communication and Computing
ISBN: 978-3-030-16843-8
Verlag: Springer Nature Switzerland
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik
- Mathematik | Informatik Mathematik Operations Research Spieltheorie
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Mensch-Maschine-Interaktion Ambient Intelligence, RFID, Internet der Dinge
- Technische Wissenschaften Energietechnik | Elektrotechnik Elektrotechnik
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Nachrichten- und Kommunikationstechnik Drahtlostechnologie
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Nachrichten- und Kommunikationstechnik Signalverarbeitung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Computerkommunikation & -vernetzung Mobilfunk- und Drahtlosnetzwerke & Anwendungen
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Game Theory and Networking.- Chapter 2. Using Game Theory to address new security risks in the IoT.- Chapter 3. Using Game Theory to address mobile data offloading in 5G.- Chapter 4. Using Game Theory to motivate trust in ad-hoc vehicular networks.- Chapter 5. Using Game Theory to characterise tradeoffs between cloud providers and service providers for health monitoring services.