Buch, Englisch, 265 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 748 g
Buch, Englisch, 265 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 748 g
ISBN: 978-1-6684-6097-9
Verlag: IGI Global
Metaverse Applications for New Business Models and Disruptive Innovation showcases the most recent developments in the metaverse and their implications for business and considers the challenges and best practices of implementing this technology in business. Covering topics such as augmented reality, economics, security, and business models, this reference work is ideal for business owners, managers, computer scientists, researchers, scholars, academicians, practitioners, educators, and students.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Virtuelle Realität, Erweiterte Realität