E-Book, Englisch, 330 Seiten
Ames Entertainment Public Relations
1. Auflage 2016
ISBN: 978-1-4331-3585-9
Verlag: Peter Lang
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Communicating with Audiences
E-Book, Englisch, 330 Seiten
ISBN: 978-1-4331-3585-9
Verlag: Peter Lang
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Kommunikationsmanagement, Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
Weitere Infos & Material
Acknowledgments – Introduction to Entertainment Public Relations Jobs – PR Plans, Audience Segmentation, and Storytelling with Media Releases – Public Relations Ethics and Uncontrolled vs. Controlled PR – Hollywood Red-Carpet Events—How the World Knows the Business – The Network Television Public Relations Cycle – PR Cycles for Syndicated Shows, Cable Channels, and Streaming Services, Plus the Celebrity PR – The Blockbuster Motion Picture Public Relations Cycle – The Independent Film PR Cycle and the Film Festival Circuit – Sports PR Cycles, Celebrity Endorsements, and PSAs – The Music PR Cycle: Singles, the Album, Awards Shows, the Tour, and Festivals – The Video Game PR Cycle: Mobilizing Fan Communities – Tourism, Attractions, Travel, and Hospitality: Seasonal PR Cycles – References – Index