Buch, Englisch, 230 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 244 mm, Gewicht: 422 g
Buch, Englisch, 230 Seiten, Format (B × H): 170 mm x 244 mm, Gewicht: 422 g
ISBN: 978-0-7619-6737-8
Verlag: Sage Publications UK
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Literatur für Manager
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
Weitere Infos & Material
Introduction - Mats Alvesson and Hugh Willmott
Disciplinary Power, Conflict Suppression and Human Resource Management - Stanley Deetz
On Fieldwork in a Habermasian Way - John Forester
Critical Ethnography and the Extra-Ordinary Character of Ordinary Professional Work
Feminist Theory and Critical Theory - Joanne Martin
Unexplored Synergies
Critical Approaches to Strategic Management - David L Levy, Mats Alvesson and Hugh Willmott
Marketing and Critique - Glenn Morgan
Prospects and Problems
Accounting and Critical Theory - Michael Power, Richard Laughlin and David J Cooper
Greening Organizations - John M Jermier and Linda C Forbes
Critical Issues
Building Better Worlds? - Gibson Burrell and Karen Dale
Architecture and Critical Management Studies
Business, Ethics and Business Ethics - Martin Parker
Critical Theory and Negative Dialectics