Managing Internal Revitalization and Public Respect
Buch, Englisch, 247 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 390 g
ISBN: 978-1-349-53479-1
Verlag: Palgrave MacMillan Us
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
- Geowissenschaften Geologie Tektonik, Strukturgeologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Philosophie der Erziehung, Bildungstheorie
Weitere Infos & Material
Introduction Part I: A Look at Accreditation Background of College Accreditation Quality Improvement Initiatives and Accreditation The Need for Accreditation Management Part II: The Accreditation Process Getting Started The Initial Application The Self-Study or Self-Evaluation Report On-Site Visit Publication of the Self-Study Follow-up to the Accreditation Review Part III: Accreditation Management Planning Staffing and Organizational Issues Controlling the Process Reporting and Budgeting Part IV: Recent Trends and the Future of College Accreditation Connecting Quality Initiatives to Accreditation Distance Learning Accreditation Conclusion