Agency and Power in Financial Organizations
Buch, Englisch, 219 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 306 g
ISBN: 978-3-319-88187-4
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Angewandte Sprachwissenschaft
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Textlinguistik, Diskursanalyse, Stilistik
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Finanzsektor & Finanzdienstleistungen: Allgemeines
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Soziolinguistik
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Introduction.- Chapter 2. Business Discourse and Organizational Business Meetings across Disciplines.- Chapter 3. Fieldwork in Organizations.- Chapter 4. An integrated analytical framework for interpreting the meeting data.- Chapter 5. Analyzing Innovative Kuwait Co. meeting data.- Chapter 6. Analyzing Global Phoenix meeting data.- Chapter 7. Compare and Contrast.- Chapter 8. Conclusion and Future Directions in Business Discourse.