E-Book, Englisch, 208 Seiten
Individuals and Institutions
E-Book, Englisch, 208 Seiten
Reihe: New Perspectives on Language and Education
ISBN: 978-1-84769-144-6
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Multikulturelle Pädagogik, Friedenserziehung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Literatur, Deutsch, Fremdsprachen (Unterricht & Didaktik)
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
Weitere Infos & Material
Chapter One: Setting the scene - J Charles Alderson Chapter Two: Professional advice vs political imperatives - Alan Davies Chapter Three: Micropolitical issues in ELT project implementation - Tom Hunter Chapter Four: The politics of ELT projects in China - Ron Kerr Chapter Five: Teaching immigrants the language of the host community: two object lessons in the need for continuous policy development - David Little and Barbara Lazenby Simpson Chapter Six: The commercialization of language provision at university - Glenn Fulcher Chapter Seven: Micropolitics in multinational language assessment systems - Mark Crossey Chapter Eight: Challenges and constraints in language test development - Gary Buck Chapter Nine: The politics of examination reform in Central Europe - Karmen Pižorn and Edit Nagy Chapter Ten: Language educational policies within a European framework - Neus Figueras Chapter Eleven: The micropolitics of research and publication - J Charles Alderson