Buch, Englisch, 358 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 6682 g
Critical Perspectives
Buch, Englisch, 358 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 6682 g
Reihe: Second Language Learning and Teaching
ISBN: 978-3-319-32599-6
Verlag: Springer International Publishing
This book represents a forum where contributors have presented their research and innovative ideas and practices on the important topic of assessment and opened a fresh debate on it. It offers an excellent reference guide for EFL teachers, practitioners, researchers and testing and assessment specialists. Each chapter examines central issues in assessment and their connection with teaching and learning in EFL contexts.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fremdsprachenerwerb und -didaktik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Literatur, Deutsch, Fremdsprachen (Unterricht & Didaktik)
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Prüfungen und Beurteilungen
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Angewandte Sprachwissenschaft
Weitere Infos & Material
Assessment of EFL through the Process of Problem-based Learning.- Assessing Entry-Level Academic Literacy with IELTS.- The Development, Validation and Use of a Test of Word Recognition for English Learners.- Electronic Intervention Strategies in Dynamic Assessment.- From a Culture of Testing to a Culture of Assessment: Implementing Writing Portfolios in a Micro Context.- An Essential Tool for Continuous Assessment: the Learning Portfolio.