Aiello | Handbook of Research on Management of Cultural Products | Buch | 978-1-4666-5007-7 | sack.de

Buch, Englisch, 322 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1554 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

Aiello

Handbook of Research on Management of Cultural Products

E-Relationship Marketing and Accessibility Perspectives
Erscheinungsjahr 2014
ISBN: 978-1-4666-5007-7
Verlag: Business Science Reference

E-Relationship Marketing and Accessibility Perspectives

Buch, Englisch, 322 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1554 g

Reihe: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services

ISBN: 978-1-4666-5007-7
Verlag: Business Science Reference


An integrated approach to investigate, create and propose a model for the value creation of cultural products is essential in maintaining its connection with e-relationship marketing; this examination is important in recognsing a common perspective.

Management of Cultural Products: E-Relationship Marketing and Accessibility Perspectives examines the potential value of cultural products and how the support of new technologies can enable non-conventional and social-media marketing relationships. This book aims to highlight an emerging subject area in the field of financial management, management of value creation and marketing that will be essential for scientists, researchers and practitioners.

Aiello Handbook of Research on Management of Cultural Products jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Lucia Aiello is based at the University of Rome, Italy.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.