E-Book, Englisch, 166 Seiten, eBook
Adhikari / Roy Strategic Marketing Cases in Emerging Markets
1. Auflage 2017
ISBN: 978-3-319-51545-8
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
E-Book, Englisch, 166 Seiten, eBook
ISBN: 978-3-319-51545-8
Verlag: Springer International Publishing
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
Zielgruppe
Graduate
Autoren/Hrsg.
Weitere Infos & Material
Nestlé in Mexico: The Good Food Versus the Good Life Dilemma.- Tanishq: Bringing Jewellery to Daily Life.- ABC India Limited.- Diageo in Turkey: The Lion's Milk Versus Global Spirits.- To Switch or Not to Switch: Madhu's Dilemma.- Funmax 4D Animation Theatre.- Managing Social Media Communications at Garanti Bank.- Revolution Ventures.- M-PESA: A Disruptive Innovation from a Developing Country, Kenya.- Irrway - A Green Personal Mobility Solution.- Citrus Ventures - Distressed Asset Specialist.