Buch, Englisch, 174 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 459 g
Essays in Honour of Professor William Darley
Buch, Englisch, 174 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 459 g
Reihe: Advances in Theory and Practice of Emerging Markets
ISBN: 978-3-030-70537-4
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Angewandte Informatik Wirtschaftsinformatik
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Finanzsektor & Finanzdienstleistungen: Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsinformatik, SAP, IT-Management
Weitere Infos & Material
1. Introduction to “Business in Africa in the Era of Digital Technology”.- 2. Digitalization in Africa: The case of public programs in Ghana.- 3. Maximizing Human Resource Development in Sub-Saharan Africa in the Digital Era.- 4. Digitizing Recruitment and Selection of Employees in Ghana: A Social Media Network Perspective.- 5. Gender and Rural Entrepreneurship in digitizing sub-Saharan Africa.- 6. Social Media and Economic Development: The Role of Instagram in Developing Countries.- 7. Franchising in the gasoline retail industry in Cameroon: A strategic perspective.- 8. Supply chain management systems in Africa: insights from Nigeria.- 9. Understanding rural micro and small business marketing practices in Ghana.- 10. Attitudes to Globalization in the Public, Private and NGO Sectors.