Young | Brand Media Strategy | Buch | 978-1-349-94975-5 | sack.de

Buch, Englisch, 246 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 400 g

Young

Brand Media Strategy

Integrated Communications Planning in the Digital Era

Buch, Englisch, 246 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 400 g

ISBN: 978-1-349-94975-5
Verlag: Palgrave MacMillan Us


Today's sophisticated media landscape offers more tools and platforms, for the savvy marketer than ever before. Media & brand expert Antony Young explores how today's most innovative marketers are meeting the challenge by employing the latest media tools in ways never before seen to grow their brands, and getting unprecedented results.
Young Brand Media Strategy jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Brand Media Strategy Explained The New Rules of Engagement Outcomes, Not Outputs Why Coke and Pepsi Can't Have the Same Media Strategy Why Consumer Funnels are Back in Style Dashboards and Ten Other Ways of Measuring Marketing Effectiveness I Want My Subservient Chicken 1+1=3. Creating Wider Consumer Conversations in Media Bringing Everything under One Roof Execution is the X-Factor Brand Case Studies – Evaluating the Best of the Best Getting it Done - The Right Steps to Succeed


ANTONY YOUNG CEO of Optimedia International Inc. and has been responsible for developing strategy and executing media campaigns across 16 different countries for some of the most influential global brands, including Sony, Coca-Cola, McDonald's, Nokia, Procter & Gamble, T-Mobile, and Toyota. He is the co-author of Profitable Marketing Communications and is a regular analyst and writer on media strategy for Advertising Age. In 2003, Young was rated by Mediaweek as one of the top 25 most influential people in the media industry.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.