Buch, Englisch, 235 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 448 g
The Case of Ghana's Supermarket Chains
Buch, Englisch, 235 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 448 g
Reihe: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies
ISBN: 978-3-031-11660-5
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Binnenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Einzel- und Großhandel
Weitere Infos & Material
Chapter 1: Introduction to Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: Ghana’s Supermarket Chains.- Chapter 2: Modern Retail Marketing and Supermarket Loyalty Cards Programme.- Chapter 3: The TESCO Club Card Loyalty Programme - The Gold Standard.- Chapter 4: The Ghanaian Supermarket Industry.- Chapter 5: The Current Supermarket Chains Marketing Infrastructure in Ghana.- Chapter 6: The Next Generation of Supermarkets Marketing in Ghana.- Chapter 7: Value Capture and Beneficiary Stakeholders of the Next Generation of Supermarkets Marketing.- Chapter 8:Challenges, Paradoxes, Dilemmas and Strategies for Success of the Next Generation of Supermarkets Marketing.