Wolfendale | Meeting Special Needs in the Early Years | Buch | 978-1-138-42024-3 | sack.de

Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 240 mm x 163 mm, Gewicht: 402 g

Wolfendale

Meeting Special Needs in the Early Years

Directions in Policy and Practice
1. Auflage 2017
ISBN: 978-1-138-42024-3
Verlag: Taylor & Francis Ltd

Directions in Policy and Practice

Buch, Englisch, 196 Seiten, Format (B × H): 240 mm x 163 mm, Gewicht: 402 g

ISBN: 978-1-138-42024-3
Verlag: Taylor & Francis Ltd


First Published in 1997. Routledge is an imprint of Taylor and Francis, an informa company.

Wolfendale Meeting Special Needs in the Early Years jetzt bestellen!

Zielgruppe


Academic and Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1 The State and Status of Special Educational Needs in the Early Years, Sheila Wolfendale; Chapter 2 A Pre-school Assessment Model, Moira Challen; Chapter 3 STAR Children’s Centre – Comprehensive Working with Young Children with Special Needs, Cathy Hamer; Chapter 4 Play, Assessment and Culture, Zahirun Sayeed, Ellen Guerin; Chapter 5 The Multidisciplinary Assessment of Under-Fives with Cerebral Palsy, Mark Fox; Chapter 6 The Special Educational Needs of Children with Down’s Syndrome, Stephanie Lorenz; Chapter 7 Early Years: The Integration of the Visually Impaired Child, Mary Burke; Chapter 8 Supporting Deaf Children in the Early Years: An Inclusive Approach, Mary Robinson; Chapter 9 Language Impairment in Pre-schoolers, Lesley Fleming, Sue Sheppard; Chapter 10 Provision for Special Educational Needs in the Early Years: Policy and Procedures within one LEA, Janine Wooster, Ann Warn; Chapter 11 Principles into Practice: An Assessment Framework for Educational Psychologists, Fiona Barnett, Loraine Hancock, Julia Hardy, Marianne McCarthy; Chapter 12 Surveying Professional Practice in Early Years: Multi-disciplinary Assessment Teams, Hannah Mortimer; Chapter 13 Educational Psychologists and Inter-agency Collaboration for Pre-school Children, Karen Hobson; Chapter 14 ‘All Young Children Have Needs’, Jo Goodall; Chapter 15 Inclusive Education for Children with Special Educational Needs in the Early Years, Chris Lloyd;


Authored by Wolfendale, Sheila



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.