Buch, Englisch, 414 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1369 g
Buch, Englisch, 414 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1369 g
ISBN: 978-1-5225-6986-2
Verlag: Information Science Reference
The Handbook of Research on Assessment Literacy and Teacher-Made Testing in the Language Classroom is an essential reference source that discusses effective language assessment and educator roles in evaluation design. Featuring research on topics such as course learning outcomes, learning analytics, and teacher collaboration, this book is ideally designed for educators, administrative officials, linguists, academicians, researchers, and education students seeking coverage on an educator’s role in evaluation design and analyses of evaluation methods and outcomes.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung Schulevaluation, Schulinspektion
- Sozialwissenschaften Pädagogik Berufliche Bildung Wirtschaftspädagogik, Berufspädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens