A Guide for Financial Analysis
Buch, Englisch, 415 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 651 g
ISBN: 978-3-030-63353-0
Verlag: Springer International Publishing
The fourth edition of this well-established text updates, refreshes, and significantly broadens the coverage of tourism economics. It includes new sections on travel law and applications of big data and artificial intelligence technologies as well as additional materialon demographic spending patterns, the online travel agency business, the pandemic’s effects and affects on industry finances, expanded coverage of the cruise line industry, and information on the damage to tourist destinations caused by excessive pollution and traffic.
Zielgruppe
Upper undergraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Unternehmensfinanzierung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
Weitere Infos & Material
Part I: Introduction.- Part II: Getting There.- Part III: Being There.- Part IV: Doing Things There.- Part V: Roundup.