Stewart | A Primer on Consumer Behavior | Buch | 978-1-947441-20-0 | sack.de

Buch, Englisch, 140 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 217 g

Stewart

A Primer on Consumer Behavior

A Guide for Managers

Buch, Englisch, 140 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 217 g

ISBN: 978-1-947441-20-0
Verlag: Business Expert Press


At its most fundamental level, marketing is about influencing the decision making and behavior of customers. Profitable businesses are built on an understanding of their customers and the creation and delivery of products and services that meet the needs of these customers. This book is intended to provide a quick, highly accessible introduction to key issues and concepts necessary for understanding market demand, designing successful products and services, and for creating effective marketing programs.

The focus of the book is on information likely to be most useful to a practicing manager rather than the student or scholar who is seeking a deep understanding of consumer behavior. For this reason, the book includes “points to ponder” that link basic concepts to marketing practice. The final chapters of the book also point the reader to a variety of additional resources for learning more about consumer behavior in general and consumers in specific markets.
Stewart A Primer on Consumer Behavior jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


David W. Stewart, President’s Professor of Marketing and Business Law at Loyola Marymount University, Los Angeles.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.