Sommerrock | Social Entrepreneurship Business Models | Buch | 978-1-349-32637-2 | sack.de

Buch, Englisch, 321 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 493 g

Sommerrock

Social Entrepreneurship Business Models

Incentive Strategies to Catalyze Public Goods Provision
1. Auflage 2010
ISBN: 978-1-349-32637-2
Verlag: Palgrave Macmillan UK

Incentive Strategies to Catalyze Public Goods Provision

Buch, Englisch, 321 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 493 g

ISBN: 978-1-349-32637-2
Verlag: Palgrave Macmillan UK


EPUB

Sommerrock Social Entrepreneurship Business Models jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


PART I: INTRODUCTION PART II: THE SOCIAL ENTREPRENEURSHIP PHENOMENON PART III: THEORETICAL PERSPECTIVES PART IV: SOCIAL ENTREPRENEURIAL STRATEGIES TO CATALYZE PUBLIC GOOD PROVISION PART V: CONCLUSION AND IMPLICATIONS


KATHARINA SOMMERROCK is a Strategy Consultant in Munich/Germany since 2005, having studied International Business Administration before in Eichstaett-Ingolstadt and Washington/DC. From 2007-2009 she has pursued a PhD Degree on Social Entrepreneurship at the Centre for Corporate Citizenship at the Catholic University of Eichstaett-Ingolstadt in Germany, participating in conferences and giving seminars on Social Entrepreneurship during her research studies.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.