Buch, Englisch, 282 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 5106 g
Volume I: Philosophy, Measurement and Modelling
Buch, Englisch, 282 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 5106 g
ISBN: 978-3-319-64393-9
Verlag: Springer International Publishing
ing the exploration of future research perspectives. Volume I covers a range of research methodologies within the realms of philosophy, measurement and modelling, and focusses on meta-modern mixed methods such as neurophilosophy, diagnostic measurement, and emotivity and ephemera research.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Projektmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Entscheidungsfindung
Weitere Infos & Material
1. Hosting a Successful Metamodern Party: Mixed Methods Management Research on the Web 2.0+; Anna K. Zarada, George G. Panigyrakis and Eugenia Tzoumaka.- 2. Why Consumer Psychology Needs Neurophilosophy; Paul M. W. Hackett and Gordon R. Foxall.- 3. Emotivity and Ephemera Research; Kip Jones.- 4. Abductive Thematic Network Analysis (ATNA) using ATLAS-ti; Komalsingh Rambaree.- 5. Diagnostic Measurement; Meghan Sullivan, Hongling Lao and Jonathan Templin.- 6. Incremental Optimization Mechanism for Constructing a Balanced Very Fast Decision Tree for Big Data; Hang Yang and Simon Fong.- 7. Bass Model with Explanatory Parameters; Mladen Sokele and Luiz Moutinho.- 8. A Brief Introduction to Evolutionary Algorithms from the Perspective of Management Science; Volker Nissen.- 9. Applications of Evolutionary Algorithms to Management Problems; Volker Nissen.- 10. An Exposition of the Role of Considerations Sets in a DS/AHP Analysis of Consumer Choice; Malcolm J. Beynon, Luiz A. Moutinho and Cleopatra Veloutsou.