Smyth | Helping Bilingual Pupils to Access the Curriculum | Buch | 978-1-138-17706-2 | sack.de

Buch, Englisch, 124 Seiten, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 447 g

Smyth

Helping Bilingual Pupils to Access the Curriculum


1. Auflage 2016
ISBN: 978-1-138-17706-2
Verlag: David Fulton Publishers

Buch, Englisch, 124 Seiten, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 447 g

ISBN: 978-1-138-17706-2
Verlag: David Fulton Publishers


This book offers practical guidance for teachers working with bilingual pupils in mainstream primary and secondary education and aims to help teachers make the curriculum as accessible as possible to these children. It offers examples of the good practice that has evolved around teaching bilingual children in the classroom.

Smyth Helping Bilingual Pupils to Access the Curriculum jetzt bestellen!

Zielgruppe


Academic and Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Chapter 1 Language at Home/Language in the Classroom; Chapter 2 Meeting the Challenges of Teaching Bilingual Children; Chapter 3 Monolingual Teachers Working with Bilingual Parents; Chapter 4 Valuing the Multilingual and Multicultural Nature of the School Population; Chapter 5 Learning Support or Language Support?; Chapter 6 Bilingual Pupils Making Sense of a Monolingual Curriculum; Chapter 7 Overcoming the Challenges;




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.