Policy and Practice in the 21st Century
Buch, Englisch, 292 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 426 g
ISBN: 978-3-030-26861-9
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem Bildungspolitik, Bildungsreform
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Regierungspolitik Innen-, Bildungs- und Bevölkerungspolitik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Development of higher education sector in Vietnam; Kim Anh Thi Le and Thuy Thi Nhan.- Chapter 2. Internationalisation of higher education in Vietnam; Thuy Thi Nhan and Kim Anh Thi Le.- Chapter 3. History of quality assurance in Vietnamese higher education; Huong Thi Pham and Cuong Huu Nguyen.- Chapter 4. Quality assurance and accreditation as a mechanism for accountability; Quyen Ngoc Thi Do.- Chapter 5. Fifteen years of accreditation in Vietnam; Nhi Thi Tran and Phuong Anh Thi Vu.- Chapter 6. Drivers of Vietnamese higher education quality assurance; Nhung Tuyet Thi Pham, Thanh Quy Nguyen, and Cuong Huu Nguyen.- Chapter 7. Stakeholders engagement in quality assurance in Vietnam; Huong Thi Pham.- Chapter 8. Access and equity in Vietnamese higher education; Thi Tuyet Tran.- Chapter 9. Institutional and programme accreditation; Hien Thu Thi Ta, Huong Thu Thi Nguyen, and Tuan Van Pham.- Chapter 10. Digital Innovation and Impact on Quality Assurance; Tuan VanPham, Hien Thu Thi Ta, and Huong Thu Thi Nguyen.- Chapter 11. Building National Capacity in Quality Assurance; Cuong Huu Nguyen.- Chapter 12. The Future of Quality Assurance in Vietnamese Higher Education; Cuong Huu Nguyen and Kim Dzung Nguyen.