Buch, Englisch, 96 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 168 g
Implications for Tourism Marketing
Buch, Englisch, 96 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 168 g
ISBN: 978-981-10-9920-5
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Regionalwissenschaften, Regionalstudien
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen Tourismuswirtschaft, Gastgewerbe
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Tourismus & Reise Tourismus & Reise: Ökonomie, Ökologie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturpolitik, Kulturmanagement
Weitere Infos & Material
Acknowledgements.- Preface.- Part 1: Employment.- Chapter 1: Early Years of the Sarariiman.- Chapter 2: Bubble Period.- Chapter 3: Seishain versus Keiyakushain.- Part 2: Leisure.- Chapter 4: Tokyo Olympiad.- Chapter 5: Shopping OLs.- Chapter 6: Setsuyaku Era.- Part 3: Opportunities.- Chapter 7: Understanding Today’s Marketplace.- Chapter 8: Special Interest Groups.- Chapter 9: Managing Multiple Source Markets.- Chapter 10: Concluding Remarks and Future Gazing.- References.- Index.