Buch, Englisch, 208 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 540 g
Buch, Englisch, 208 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 540 g
ISBN: 978-0-415-93320-9
Verlag: Routledge
First published in 2002. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Propaganda & Kampagnen, Politik & Medien
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Globalisierung
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Politische Soziologie
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Soziologie und Psychologie
Weitere Infos & Material
Acknowledgements
1.Introduction
2.Would Campaign Reform Work?
3.The Decline of the Democratic Party
4. Would Campaign Reform Yield Enough Money to Refloat the Democrats?
5.Are Weak Parties Inevitable?
6.Nine Party-Unifying Forces
7.Are the Democrats Big Spenders or Big Investors? Inequality and Productivity
8.Public Sector Investment
9.Conclsions
10.Epilogue: Is Campaign Reform Politically Feasible?
Appendix: Two Prominent Campaign Reform Plans
Notes
References
Index