Rodrigues / Borges | Building Consumer-Brand Relationship in Luxury Brand Management | Buch | 978-1-7998-4369-6 | sack.de

Buch, Englisch, 352 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1146 g

Rodrigues / Borges

Building Consumer-Brand Relationship in Luxury Brand Management


Erscheinungsjahr 2020
ISBN: 978-1-7998-4369-6
Verlag: Business Science Reference

Buch, Englisch, 352 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1146 g

ISBN: 978-1-7998-4369-6
Verlag: Business Science Reference


Luxury is no longer a privilege of the high-net-worth individuals. It is now accessible to all. This has become possible because the essence of luxury has changed: from something based upon materialism and conspicuous and hedonic consumption to one that embraces enrichment and experiences for the consumers. This evolution creates challenges for luxury brands and for the managers of luxury brands.

Building Consumer-Brand Relationship in Luxury Brand Management is a collection of innovative research that focuses on the conception and marketing of luxury as an experience and explores more integrative and comprehensive approaches to modeling and understanding the consumer-brand relationship with luxury brands and their sustainability in a global and multicultural world. Highlighting a broad range of topics including digital marketing, consumer demand, and social responsibility, this book is ideally designed for marketers, brand managers, consumer analysts, advertisers, entrepreneurs, executives, researchers, academicians, and students.

Rodrigues / Borges Building Consumer-Brand Relationship in Luxury Brand Management jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.