A History of British Radio Criticism
Buch, Englisch, 212 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 408 g
ISBN: 978-1-137-55386-7
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Journalismus & Presse
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Fernsehen & Rundfunk
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Populärkultur
Weitere Infos & Material
1. Introduction.- 2. Approaching the Study of Radio Critics and Radio Criticism.- 3. Radio in the Britain in the 1920s: Narratives of Spectacle and Concern.- 4. Rise of a Medium; Arrival of the Radio Critic.- 5. The Critic, Newspaper Radio Criticism and the Heyday of Radio.- 6. From the Swinging Sixties to Thatcherism: the Decline of Radio Coverage.- 7. The Digital Age: The Press, Radio, Radio Critic and the Public.