Buch, Englisch, 266 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 594 g
Buch, Englisch, 266 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 594 g
ISBN: 978-1-4614-1170-3
Verlag: Springer
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Technische Wissenschaften Verkehrstechnik | Transportgewerbe Luft- und Raumfahrttechnik, Luftverkehr
- Technische Wissenschaften Maschinenbau | Werkstoffkunde Maschinenbau Triebwerkstechnik, Energieübertragung
- Technische Wissenschaften Elektronik | Nachrichtentechnik Nachrichten- und Kommunikationstechnik Regelungstechnik
Weitere Infos & Material
Introduction.- Engine Models and Simulation Tools.- Engine Control by Classical Methods.- Engine Control By Robust State Feedback.- Gain Scheduling and Adaptation.- Sliding Mode Control of Turbofan Engines.- Engine Limit Management with Linear Regulators.- Engine Limit Management with Sliding Modes.- Engine Limit Management with Model Predictive Control.- Time-Optimal Control of Fan Speed.- Representative Linear Model Matrix Listings - 90k Engine.- Representative Linear Model Matrix Listings - 40k Engine.- Matlab Code for Linearized MPC Simulation.