Overview
- Analyse der Ursachen des zunehmenden Reputationsverlusts ökonomischer Organisationen
Access this book
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
About this book
Similar content being viewed by others
Keywords
Table of contents (8 chapters)
Reviews
"Mit einer verständlichen Sprache schafft es [der Autor], das Thema Reputation auch Kommunikations-Outsidern interessant und spannend nahe zu bringen." depak Navigator, 01/2006
"Nicht ohne Grund erst kürzlich als 'Innovative Doktorarbeit' mit einem Award prämiert. Interessante Neuerungen, verständlich verpackt." pressesprecher, 10/2005
About the author
Bibliographic Information
Book Title: Reputation in der Mediengesellschaft
Book Subtitle: Konstitution - Issues Monitoring - Issues Management
Authors: Mark Eisenegger
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-531-90197-8
Publisher: VS Verlag für Sozialwissenschaften Wiesbaden
eBook Packages: Humanities, Social Science (German Language)
Copyright Information: Springer Fachmedien Wiesbaden 2005
Softcover ISBN: 978-3-531-14636-2Published: 14 June 2005
eBook ISBN: 978-3-531-90197-8Published: 14 June 2005
Edition Number: 1
Number of Pages: 228
Number of Illustrations: 60 b/w illustrations
Topics: Communication Studies