Buch, Englisch, 583 Seiten, Leinen, Format (B × H): 172 mm x 245 mm, Gewicht: 1186 g
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Buch, Englisch, 583 Seiten, Leinen, Format (B × H): 172 mm x 245 mm, Gewicht: 1186 g
ISBN: 978-3-406-78999-1
Verlag: Verlag C. H. Beck GmbH & Co. KG
The Digital Markets Act (DMA) brings many new rules for large platform operators. Companies that use central platform services of "gatekeepers" as well as private end-users of platforms are affected.
The target group
In-house counsels, companies, lawyers, supervisory authorities, business and consumer associations, insurance companies, research institutions, European institutions, non-governmental organisations.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Rechtswissenschaften Wirtschaftsrecht Medienrecht Telekommunikationsrecht, IT-Recht, Internetrecht
- Rechtswissenschaften Internationales Recht und Europarecht Europarecht Europäischer Gewerblicher Rechtsschutz, Medien-, IT- und Urheberrecht
- Rechtswissenschaften Wirtschaftsrecht Gewerblicher Rechtsschutz Wettbewerbs- und Kartellrecht, Werberecht