Buch, Englisch, 300 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 814 g
Buch, Englisch, 300 Seiten, Hardback, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 814 g
ISBN: 978-1-5225-7850-5
Verlag: Business Science Reference
Networked Business Models in the Circular Economy provides innovative insights into achieving synergy through the cooperation of many business partners and organizations and adapting operational strategies for the whole network. While highlighting topics such as smart mobility, digital solutions, and green supply chain, this publication is ideally designed for organizational managers, entrepreneurs, economists, management scientists, business analyzers, financial consultants, researchers, and students seeking current research on the dynamical contributions required to achieve mutual growth.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Produktionsmanagement, Qualitätskontrolle
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie