Morgan | Bury Al Arab. Marketing Research Report | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 22 Seiten

Morgan Bury Al Arab. Marketing Research Report


1. Auflage 2014
ISBN: 978-3-656-58813-9
Verlag: GRIN Publishing
Format: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection

E-Book, Englisch, 22 Seiten

ISBN: 978-3-656-58813-9
Verlag: GRIN Publishing
Format: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection



Research Paper (postgraduate) from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A, Western Illinois University, language: English, abstract: Burj Al Arab, one of the world's foremost luxury hotels based in Dubai, is planning to expand its operations in an international market and Indian city Mumbai has been selected for the same. This is going to be a big operation for Jumeirah International, the promoters of the hotel. A strong market entry strategy needs to be selected, which needs to be complemented with an excellent marketing plan. Organisation structure will be chalked out which will show the control over the management and the involvement of partners. Logistics and supply chain are very important in the success of luxury hotel, which will again be a point of focus for Burj Al Arab when entering the Indian market.

Morgan Bury Al Arab. Marketing Research Report jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.