Martínez-López / Ieva / Gázquez-Abad | Advances in National Brand and Private Label Marketing | Buch | 978-3-031-06580-4 | sack.de

Buch, Englisch, 202 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 494 g

Reihe: Springer Proceedings in Business and Economics

Martínez-López / Ieva / Gázquez-Abad

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Ninth International Conference, 2022

Buch, Englisch, 202 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 494 g

Reihe: Springer Proceedings in Business and Economics

ISBN: 978-3-031-06580-4
Verlag: Springer International Publishing


This proceedings volume highlights the latest research presented at the 9th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, private label pricing and promotion, national brand strategies, among other related issues. The volume specifically addresses the needs of researchers and students of advanced marketing courses.
Martínez-López / Ieva / Gázquez-Abad Advances in National Brand and Private Label Marketing jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Francisco J. Martínez-López is a Professor of Business Administration at the University of Granada and the Open University of Catalonia (Barcelona) in Spain.

Juan Carlos Gázquez-Abad is Professor of Marketing at University of Almería, Spain.
Marco Ieva is Assistant Professor of CRM and Marketing at the University of Parma, Italy.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.