Martinez | Mass Media and Public Opinion | Buch | 978-1-77407-706-1 | sack.de

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

Martinez

Mass Media and Public Opinion


Erscheinungsjahr 2020
ISBN: 978-1-77407-706-1
Verlag: Society Publishing

Buch, Englisch, 277 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

ISBN: 978-1-77407-706-1
Verlag: Society Publishing


The book Mass Media and Public Opinion takes the readers through the role of mass media in forming the public opinion. It outlines the role played by the mass media in forming opinions on terrorism, politics, economics, social issues etc. Mass media reaches a large audience and hence holds a very important place in the way people perceive things. The book also talks about corruption in the field of mass media and how it is used to hide criminal activities and divert the public from important issues. The book aims to make the readers aware about the role and current position of mass media in the world.

Martinez Mass Media and Public Opinion jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.