Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 485 g
Making Sense of the Ordinary
Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 485 g
Reihe: Routledge Studies in New Media and Cyberculture
ISBN: 978-0-415-82848-2
Verlag: Routledge
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik EDV & Informatik Allgemein Soziale und ethische Aspekte der EDV
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
Weitere Infos & Material
1. Social media in everyday life 2. Social media as communicative genres 3. Genre as a cognitive category for making sense of the ordinary 4. Negotiating the personal blog 5: Twitter – a genre in the making? 6. Facebook: Genre mixing and portability 7. ‘Personal, not private’: The sociability of social media 8: Social media – social genres