Langley | Business and the Culture of Ethics | Buch | 978-1-952538-22-3 | sack.de

Buch, Englisch, 166 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 254 g

Langley

Business and the Culture of Ethics

Buch, Englisch, 166 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 254 g

ISBN: 978-1-952538-22-3
Verlag: Business Expert Press


Ethics are not the same as morals. They are contextual and apply to specific relationships. This work explores business ethics as applied in a modern context including data management, corporate social responsibility, media ethics and government ethics. Drawing on the work of philosophers, the work is nonetheless contemporary and practical.
Langley Business and the Culture of Ethics jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Quentin Langley teaches public relations, marketing, and journalism at the Fashion Institute of Technology and at Fordham University, both in Manhattan. He has previously taught at business and journalism schools in the US and the UK.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.