E-Book, Englisch, 670 Seiten
Kosarevsky / Latypov 3D Graphics Rendering Cookbook
1. Auflage 2021
ISBN: 978-1-83898-530-1
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection
A comprehensive guide to exploring rendering algorithms in modern OpenGL and Vulkan
E-Book, Englisch, 670 Seiten
ISBN: 978-1-83898-530-1
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection
No detailed description available for "3D Graphics Rendering Cookbook".
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Programmier- und Skriptsprachen
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Professionelle Anwendung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Mensch-Maschine-Interaktion User Interface Design & Benutzerfreundlichkeit
Weitere Infos & Material
Table of Contents - Establishing a Build Environment
- Using Essential Libraries
- Getting Started with OpenGL and Vulkan
- Adding User Interaction and Productivity Tools
- Working with Geometry Data
- Physically Based Rendering Using the glTF2 Shading Model
- Graphics Rendering Pipeline
- Image-based Techniques
- Working with Scene Graphs
- Advanced Rendering Techniques and Optimizations