Johnson | The Instructional Designers: A Guide for Dual Credit Teachersâ "theory and Practice | Buch | 978-1-68053-147-3 | sack.de

Buch, Englisch, 194 Seiten, Hardback, Format (B × H): 157 mm x 231 mm, Gewicht: 499 g

Johnson

The Instructional Designers: A Guide for Dual Credit Teachersâ "theory and Practice


Erscheinungsjahr 2019
ISBN: 978-1-68053-147-3
Verlag: Academica Press

Buch, Englisch, 194 Seiten, Hardback, Format (B × H): 157 mm x 231 mm, Gewicht: 499 g

ISBN: 978-1-68053-147-3
Verlag: Academica Press


The Instructional Designers: A Guide for Dual Credit Teachers—Theory and Practice presents a thorough examination of American higher education, and particularly the emergence of dual credit education, as a viable program of teaching and learning, within the higher education paradigm. Professor Roscoe Johnson introduces the first half of the book with an examination of the history and development of education in the West, and higher education in particular. He then moves on to an exhaustive retracing of the history and theory of education curriculum in the United States.

The book also explores, in significant detail, several theoretical approaches to learning that have been utilized in education over the history of Western higher education. The text also introduces psychological theories of learning which undergird Dr. Johnson’s theoretical work, chiefly among them Cognitive Load Theory (Sweller, 1988). Lastly, The Instructional Designers provides helpful pedagogical suggestions for dual credit teachers which may benefit them practically in their curriculum work in the dual credit classroom.

Johnson The Instructional Designers: A Guide for Dual Credit Teachersâ "theory and Practice jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Roscoe A. Johnson, Ph.D., Professor of English, Lone Star College. Author of Understanding Dual Credit Education: Theory, Philosophy, and Psychology – The Community College Perspective.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.