Major Trends in Mature Economies; Volume 1
Buch, Englisch, 210 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3894 g
ISBN: 978-1-137-51613-8
Verlag: Palgrave MacMillan UK
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Transport- und Verkehrswirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Automobilindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
Weitere Infos & Material
Introduction 1. The US Automobile Market After The 'Great Recession': Back To Business As Usual Or Birth Of A New Industry?; Bruno Jetin 2. A Model To Follow? The Impact Of Neoliberal Policies On The British Automobile Market And Industry; Tommaso Pardi 3. Excess Capacity Viewed As Excess Quality The Case Of French Car Manufacturing; Bernard Jullien 4. Income Polarisation, Rising Mobility Costs And Green Transport. Contradictory Developments On Germany's Automotive Market; Antje Blöcker And Julia Hildermeier 5. The Automobile Demand In Spain; Holm-Detlev Köhler And José Pablo Calleja Jiménez 6. Japan's Automobile Market In Troubled Times; Holger Bungsche 7. From Expansion To Mature: Turning Point Of The Korean Automotive Market; Myeong-Kee Chung Conclusion